Obecnie przedsiębiorcy zainteresowani zwiększeniem zysków ze sprzedaży towarów oraz usług online mają do dyspozycji wiele narzędzi marketingowych. Jednym z nich jest kampania Google AdWords, na którą decydują się przedstawiciele wielu branż. Reklama w popularnej wyszukiwarce pozwala dotrzeć do konsumentów, którzy aktualnie poszukują produktów, jakie promuje marka. Jej przeprowadzenie warto zlecić ekspertom o dużym doświadczeniu.
Profesjonalna reklama w Google AdWords polecana jest zwłaszcza przedsiębiorcom, którzy liczą na szybkie efekty. Z tego powodu kampanię warto zlecić, w momencie gdy sprzedaż spada i zależy nam na poprawieniu jej wyników. Popularna wyszukiwarka proponuje zainteresowanym elastyczne produkty, które można dostosować do aktualnych potrzeb marki. Reklama może być skierowana do zupełnie nowych internautów, lub też osób, które wcześniej odwiedziły nasz serwis sprzedażowy. Do dyspozycji mamy następujące typy kampanii:
w sieci wyszukiwania,
w sieci reklamowej,
produktowe,
wideo w YouTube.
Jedną z popularniejszych opcji w Google AdWords jest reklama w sieci wyszukiwania. Jest ona wyświetlana na samym szczycie wyników dla frazy wybranej przez klienta. W prawidłowo wdrożonej kampanii link sponsorowany będzie widoczny wyłącznie dla konsumentów, którzy rzeczywiście są zainteresowani naszymi towarami czy usługami. Taki rodzaj marketingu sprawdzi się szczególnie dla przedstawicieli branż, w których panuje duża konkurencja, lecz nie tylko – profesjonaliści z naszej agencji udzielą szczegółowych informacji na ten temat.
Kampania w sieci reklamowej to kolejny produkt, który cieszy się dużym zainteresowaniem. W tym przypadku banery z naszą ofertą są widoczne na stronach internetowych przeglądanych przez konsumentów. Taka reklama w Google AdWords korzysta z historii przeglądania potencjalnych klientów, dlatego ukazuje się wyłącznie odpowiedniej grupie docelowej, przez co jest bardziej skuteczna. Witryny, na których wyświetlają się banery, pochodzą z obszernej bazy, jaką dysponuje popularna wyszukiwarka i są bardzo różnorodne.
Dobrą opcją dla sklepu internetowego jest kampania produktowa. Jest to produkt Google AdWords o dużej skuteczności i warto z niego korzystać w okresach, kiedy sprzedaż spada i chcemy odwrócić ten negatywny trend. W ramach tej opcji nasze towary razem z ceną i ze zdjęciem będą wyświetlać się użytkownikom zainteresowanym podobnym asortymentem. Ciekawym rozwiązaniem jest też reklama w wideo na YouTube, z której korzysta coraz więcej polskich przedsiębiorców. Jednak aby z niego skorzystać, trzeba stworzyć krótkie wideo marketingowe.
Kampania Google AdWords to dobre narzędzie marketingowe, po które sięgają miliony firm na całym świecie. Jeśli zależy nam na jej skuteczności, to warto zgłosić się do naszej agencji interaktywnej, bo specjalizujemy się w tej dziedzinie. Dzięki temu reklama w Google będzie dla nas bardziej opłacalna. Dodatkowo w takiej firmie można skorzystać z innych narzędzi m.in. pozycjonowania strony, uzyskując jeszcze lepsze efekty.